Maksuton pilvipalvelu taloyhtiön viestintään
Asoypalvelut on pilvipalvelu, joka helpottaa isännöitsijän, taloyhtiön hallituksen ja asukkaiden viestintää.
Mihin etsittiin ratkaisua?
Maksuton ja helppokäyttöinen pilvipalvelu helpottaa ja nopeuttaa taloyhtiöiden asukkaiden viestintää ja asioiden hallintaa. Toimintojen tehostuessa käyttäjät säästävät aikaa ja rahaa. Lisäksi palvelun avulla parannetaan taloyhtiön toiminnan läpinäkyvyyttä.
Palveluun saa myös kaupungin eri laitosten sekä virastojen työntekijät palvelun käyttäjiksi. He pystyvät lähettämään viestejä kaupungin asukkaille hyvin tarkasti rajattuna esimerkiksi vain yhteen taloyhtiöön.
Pilvipalvelu www.asoypalvelut.com on tarkoitettu asunto-osakeyhtiöille, kaikille asukkaille, isännöitsijöille, huoltoyhtiöille, remonttiyrityksille ja kaupungeille.
Tavoite: testata toimintaa ja verkostoitua
Hankkeen tavoitteena oli testata uuden pilvipalvelun toimintaa kaikilla eri käyttäjäryhmillä ja kerätä palautetta palvelun hyödyllisyydestä sekä käytettävyydestä. Tavoitteena oli myös verkostua ja löytää uusia yhteistyömahdollisuuksia eri toimijoiden kanssa. Palvelu on tarkoitus saada käyttöön koko Suomeen, ja se rahoitetaan tulevaisuudessa sivuilla olevilla mainoksilla.
Kenelle tästä on hyötyä?
Palvelu on tarkoitettu asunto-osakeyhtiöille, asukkaille, isännöitsijöille, huoltoyhtiöille, remonttiyrityksille ja kaupungeille. Palvelusta saa muun muassa seuraavat hyödyt:
Asunto-osakeyhtiö
- Viestintäkanava kaikille asukkaille.
- Dokumenttien tallennus.
- Huoltopäiväkirja.
Asukkaat ja hallituksen jäsenet
- Viestintäkanava taloyhtiön ja kaikkien sidosryhmien kesken.
- Taloyhtiön dokumenttien tallennus.
- Asuntokohtainen remonttihistoria.
Isännöitsijä
- Viestintäkanava taloyhtiöiden asukkaisiin.
- Taloyhtiön dokumenttien tallennus.
- Töiden tilaaminen ja seuraaminen huoltopäiväkirjasta.
- Remonttien hallinta helpottuu.
Huoltoyhtiö
- Viestintäkanava taloyhtiöiden asukkaisiin.
- Huoltopäiväkirja.
Remonttiyhtiö
- Viestintäkanava taloyhtiön asukkaisiin remontin aikana.
- Remontin dokumentointi.
- Asiakastyytyväisyyskyselyn tekeminen.
- Viestintäkanava kaupungin asukkaisiin, tarvittaessa hyvin tarkkaan rajattuna jopa yhteen taloyhtiöön.
- Esimerkiksi vesilaitos, tekninen virasto, poliisi, pelastuslaitos ja kaupungin palveluita voidaan lisätä käyttäjiksi.